Hejdå

 
Tack för första galoppen. 
Tack för första höga sprången. 
Tack för all motion du gett till oss stallvärdinnor och föräldrar. 
Tack för alla tävlingar du kämpat på. 
Tack för att du funnits där när vi haft det jobbigt i skolan. 
Tack från alla barn du lärt rida. 
Tack för att du lärt oss att aldrig ge upp. 
Tack för att du lärt oss att kämpa när det känns hopplöst. 
Tack för att du lärt oss driva mer. 
Tack för alla gånger du varit jobbig. 
Tack för alla år du gett oss på Långeberga. 
Tack för allt finaste CoolMan. Vi önskar dig all lycka till hos din nya ägare❤️
 
 
Carro: Jag vill tacka coolman för alla fina tävlingar tillsammans ❤️ ingen glömmer nog km i hoppning när jag åkte av i leran, detta e världens finaste ponny som jag alltid kommer älska, han e min Bästavän 😔❤️ 


Kommentarer
Från ngn som älskade Coolman mest i hela värden ❤️‍

❤️‍ ❤️‍❤️‍❤️‍❤️‍ ❤️‍❤️‍❤️‍❤️‍❤️‍❤️‍ ❤️‍❤️‍❤️‍❤️‍ ❤️‍❤️‍❤️‍ ❤️‍❤️‍❤️‍❤️‍❤️‍❤️‍❤️‍

2015-05-05 @ 22:44:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0