Madelene

Jag heter Madelene och är 16 år gammal. I USS har jag posten som sekreterare, har även tidigare suttit i US med andra poster. Sysslat med hästar i ca 10-11 år Ni hittar mig i stallet bland annat på torsdagar då jag rider i 19.45 gruppen och ibland så kommer jag upp till stallet när jag hinner det.

Utanför stallet så går jag första året i gymnasiet (Aspero idrottsgymnasium) där jag läser Ekonomi och Gym/Fitness. Går även till gymmet någon gång emellan åt när jag har tid, sedan träffar jag även några kompisar när jag har tid.

Jag gick med i USS för att jag ville vara med och fixa en bättre gemenskap i klubben, även att vara med och fixa olika aktiviteter.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0