Charlotte

Jag heter Charlotte och är snart 12 år gammal, jag har suttit med i Ungdomssektionen i snart 2 år.
Jag är 01:a men jag går ändå i sexan, jag är ett år yngre än alla i min klass för att jag gick ettan i Italien, då man börjar ett år tidigare.
Jag är i stallet de flesta dagarna i veckan då jag rider på vanlig ridskolelektion en gång i veckan och hopptränar varannan vecka på en häst som heter Pippi.
Men jag rider inte bara på ridskola, jag rider även två dagar i veckan på en privat ponny som heter Simon.
Simon är 25 år gammal och jag har ridit hnm i snart ett helt år.
Greta och Vilma från USS rider också Simon 
Min lillasyster sitter också med i styrelsen (Anna) men hon får själv berätta om sig själv.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0