Helena

Helena Näslund heter jag och är 16 år gammal. Jag sitter nu mitt andra år som ordförande, men har totalt suttit i styrelsen i fyra år med olika befattningar. Jag blev även invald i DUS (distrikungdomssektionens styrelse) under 2013. Mitt mål med att sitta i en styrelse som denna är att utvecklas och komma så långt som möjligt vad det gäller både hästarna och mitt ledarskap, samt styrelsearbete. Jag har valt att sitta med i styrelsen för att kunna lyfta fram både andras samt mina egna önskemål och kunna påverka på ett lättare sätt. Det är även väldigt kul och intressant att jobba med sådana drivande människor. Jag brukar hålla till i stallet dom flesta dagarna, jag rider på ridskolan två dagar i veckan. Jag sköter också om en häst i privatstallet som heter Ravalliac. "Ravlan" har jag tagit hand om i ungefär 5 år och är världens finaste häst.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0