USS 2013

Tidigare i år vad det årsmöte för ungdomssektionen då det nya USS utsågs. Årets USS består av tio stycken glada och goa ungdomar! Vi som är det nya USS är Greta, Helena, Frida, Pauline, Charlotte, Anna, Vilma, William, Wilma och Evelina!! Det är jag (Evelina) som kommer skriva på bloggen som det ser ut nu men det kan ändras om någon annan får för sig att de skulle vilja hjälpa till :)
 
Det kommer komma upp inlägg där vi berättar om oss själva så ni vet vilka vi är och så. 
 
På bloggen kommer jag lägga upp information från US som till exempel olika aktiviteter vi kommer ha, information från ridskolan och annat smått och gott. Är det något speciellt ni vill läsa om är det bara att säga till! Jag kommer också försöka ta med min kamera till stallet så ofta jag kan så att vi kan få upp massa fina och roliga bilder här. För enligt mig så blir bloggar extremt mycket roligare att läsa när det finns bilder att kolla på!
 
Det var allt för nu! Här kommer lite bilder från idag bara för att hästarna är gosiga och folket roliga :)
 
Någon har busat i hagen

            Stallkatten på vakt
           Greta och Anna lekte modeller
Ja om ni inte märkte det så snöa det lite sådär vackert
 
Tre från US, Anna, Charlotte och Greta!
 


Kommentarer
Charlotte US

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA bilden på mig!
Bra blogg men ska vilma Göra en header?

2013-03-13 @ 16:08:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0