En solig dag i stallet

Denna soliga dag till ära så hade jag med mig min kamera och knäppte några bilder i stallet. Promenerade runt en stund och tog lite bilder på allt möjligt. Kameran kommer följa med många fler gånger i framtiden så ser ni mig (Evelina) i stallet med en kamera i handen är det bara att komma fram så jag kan ta lite bilder på er om ni vill det! Om ni sedan vill att jag mejlar bilderna till er är det bara att skicka iväg ett mejl till vår mejladress :)
 
Här kommer några av bilderna från dagen!
 
 
Helena gör iordning hästen innan ridningen
 
Greta på sin lilla Pippi
 
De gillade att vara med på bild...
 
... fast Pippi tyckte det var lite jobbigt att kolla in i kameran
 
Grand såg fram emot lektionen ute i det fina vädret
 
Addis stog i sin box och hade det mysigt
 
Vår egna lilla fotomodell Animore var gärna med på bild
 
 
Borka väntar på sin tur att komma in på lektion
 
 
Ravlan myser lite med Helena.. vare sig hon vill eller inte
 
 
Ravlan njöt av solen 
 
Efter ett ridpass i solen hade vår ordförande Helena det mysigt
 
 
Solis var väldigt intresserad av daimglassen som Natalie hade med sig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0