Pauline

Här kommer den första långa presentationen av oss i US styrelsen :)

 

Pauline!

 

Mitt fullständiga namn är Elisabeth Pauline Hallgren, men folk kallar mig Pauline, Paudrull, Paow, Pawo, Line och mycket mer. Kärt barn har många namn, som man säger!

   Jag har ridit på Långeberga ganska många år. Kommer inte ens ihåg när jag började, det var kanske 8 år sedan. Innan det red jag på Tjörns ridklubb, så allt som allt har jag ridit i snart 12 år.

Den första hästen jag red på klubben var Coolman, men Gregor blev min favorithäst. Nu för tiden är min favorit Animore. Jag vet inte varför, men vi har utvecklats tillsammans och jag har verkligen fastnat för den lilla busen. På honom rider jag varje måndag i dressyrspecialen, men jag rider också i sista gruppen på onsdagar.

     Jag är en vanlig, onormal tjej som bor här i fin, fina Göteborg. Jag är sjuton år och går första året i gymnasiet. Jag sitter som sekreterare i Ungdoms Sektionens Styrelse, där jag har hand om att alla protokoll skrivs (där står vad som har tagits upp på mötet). Detta är mitt tredje år i styrelsen och det har varit en rolig erfarenhet att ha med. Anledningen till att jag är med i USS är för att försöka göra Långeberga bättre, att få ihop alla ungdomar genom att ordna sjukt bra aktiviteter och att själv kunna utvecklas.

   Nu har jag babblat på om en hel del. Men jag hoppas att du som läser kan intressera dig i klubben och vad USS gör. Kom gärna fram till oss med idéer, frågor eller om du bara vill snacka lite. Någon av oss brukar alltid finnas på plats!

 

 

 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0