Vi i USS

Hej alla!
Här kommer bilder på alla vi som sitter i ungdomssektionens styrelse år 2014. Till alla bilder finns även en liten presentation av oss. Sen kommer det komma inlägg där vi presenterar oss lite mer så ni har koll på vilka vi är med lite fler bilder och information. Det kommer även komma upp presentationer om hästarna på ridskolan inom kort. 
 
Glöm inte att om ni har några frågor eller annat så kan ni alltid komma och prata med oss eller mejla. Det kan vara allt från frågor om våra aktiviteter till tips vad vi kan ha på bloggen. Vi blir bara glada om ni kommer med ideer och frågor!
 
 

Mitt namn är Pauline Hallgren, jag är 17 år och sitter som sekreterare i US styrelse. Anledningen till att jag sitter i Us styrelse är för att jag vill göra Långeberga ridklubb bättre, roligare och skapa större gemenskap. I stallet är jag minst två dagar i veckan, måndag och onsdag. 

 

 

Hej!

Jag heter Greta och är tretton snart fjorton år. Jag är ledamot i USS och jag har varit med i ca 4 år! Jag är i stallet nästan varje dag och har en D-ponny tillsammans med Charlotte och Anna, jag rider även lektion på torsdagar och hoppspecialen varannan tisdag.

 

 

Helena Näslund

17 år

Ordförande 

Jag är med i uss då jag tycker att det är viktigt att få de unga rösterna hörda, vara med och jobba för en större samt bättre gemenskap.  Det är även roligt att få arbeta med så engagerade och härliga människor. Att få se den stora utveckling av vårt uss samr vårt individuella arbete är också jätteroligt och lärorikt

 

 

Hej!

Jag heter Charlotte och fyller tretton iår. Jag är kassör i USS. Jag har varit med i USS sedan två år tillbaka och det är fortfarande lika kul!

Jag är i stallet fyra/fem dagar i veckan då jag har en d-ponny som heter Pippi tillsammans med Anna som är min lillasyster och Greta.

 

 

Namn: Frida Laumann. Ålder:18 position: suppleant

är i stallet: ofta onsdag eftermiddag, men är i stallet lite då och då de andra dagarna också :)

Jag är med i uss för att ge möjlighet till medlemmar att gå på roliga aktiviteter, clinics och andra intressanta saker. Samt att uss är ett gött gäng :)

 

 

Hej jag heter Anna och fyller snart elva år!

Jag är suppleant och är inne på mitt andra år i Uss.

Jag är med i Uss för att det är jättekul att vara med och planera alla aktiviteter för ungdomarna på ridklubben!

Jag är i stallet ca fem dagar i veckan. Jag rider på ridskolan på fredagar och för övrigt är jag i stallet med min storasyster (Charlotte) då vi har en d ponny tillsammans med Greta.

 

 

Hej! Evelina heter jag och jag är 18 år och sitter som vice ordförande i styrelsen. Mig kan du hitta i stallet de flesta dagar i veckan, men jag rider på ridskolan på onsdagar och varannan tisdag och jobbar på ridskolan på fredagar och lördagar så då är chansen extra stor att se mig. Jag är med i USS för att jag tycker det är roligt med alla människor och hitta på roliga saker och utvecklas tillsammans.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0