Amanda

Amanda
HejHej, Amanda heter jag och är 12 år snart 13. Jag har ridit i ca 5 år tror jag;) Ni kan hitta mig i stallet på måndagar, tisdagar och torsdagar. Om jag inte har något annat för mig kan jag komma några andra dagar.
Förutom att vara i stallet så pluggar jag, är med vänner och familj. 
Jag har en medryttarponny som heter Indy, jag har han på tisdagar och torsdagar. 
Min favorit häst på ridskolan är Toto och Caramell.
Jag är vanlig ledamot (det betyder att jag kan vara med och rösta). 
Jag gick med i US för att jag vill vara med och göra roliga aktiviteter åt dem som vill:D 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0