Caroline

Hej alla Goa människor! 
Caroline heter jag och jag är us nya ordförande för detta året och förhoppningsvis många fler :) 

Jag e 14 år och går i 8:an på Ebbapetterssons privatskola. 

Jag har ridit sen jag va 6-7 år om jag inte minns fel så ca 8-9 år ungefär. 

Mig hittar ni i stallet nästan varje dag, lite här och där. Jag rider på ridskolan på torsdagar i 19:30 gruppen och sedan har jag en sköthäst/medryttarhäst som heter Cayenne som jag rider ca 2 gånger i veckan.  

Utöver att jag e i stallet så pluggar jag såklart, men jag försöker även gymma det dagar som jag har tid över.

Men varför gick jag med i us undrar ni kanske?;) jo för att få en översikt över klubbens medlemmar och kunna bidra till roliga, men även lärorika aktiviteter för er ungdomar. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0