Esther

Hej jag heter Esther! Jag är 13 år gammal och går i 6an på en skola i Haga. I us har jag posten som vice ordförande. Jag har ridit i cirka 4 år snart och tycker fortfarande det är lika roligt som när jag började (: Ni hittar mig i stallet bland annat på torsdagar då jag rider i 19:45 gruppen. Jag är mest intresserad av hoppning och älskar när det går fort. Anledningen till att jag gick med i us var för att vill vara med och tycka till om allting som händer inom klubben. Jag tycker det ska bli jätteroligt att sitta med i us och hoppas att jag kan vara med i flera år till. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0