Filippa

Jag heter Filippa, jag är 14 år och rider i gul på måndagar och i hoppspecialen på tisdagar. Jag är i stallet måndagar, tisdagar och fredagar. Den hästen jag tycker bäst om är Danina. Dock tror jag inte att hon tycker om mig lika mycket, haha. Jag har ridit i ungefär 7 år tror jag, och jag spelar handboll också. Man brukar kunna hitta mig i stallet, manegen eller i caféet runt klockan 6, men om jag inte har några läxor så är jag där vid halv 5. På fritiden rider jag, spelar handboll och kollar på film.

Jag gick med i uss för att ha lite mer koll på vad som är aktuellt och det verkar roligt att vara med och anordna aktiviteter. I uss är jag suppleant, vilket betyder att jag inte har rösträtt vid röstningar, men annars har jag precis lika mycket att säga till om som alla andra.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0