Lisa

Jag heter Lisa, går i 7:an och rider på fredagar 16:15. Ni kan hitta mig i stallet nästan varje dag förutom måndagar och jag är oftast där hela eftermiddagen/kvällen. Jag har ridit i ca 5-6 år. Förutom att jag rider på ridskolan rider jag även en häst i privatstallet som heter Charleston. Han rider jag ca 3-4 gånger i veckan.
Jag håller inte på med något annat än ridningen men det är alltid kul att vara i stallet och ju mer man är där så får man ju fler nya kompisar:)

Jag gick med i US för att engagera mig mer i klubben och för att jag tyckte det verkade roligt att få vara med att planera olika aktiviteter mm. I USS så är jag suppleant, vilket betyder att jag inte har rösträtt vid röstningar men vid andra beslut mm har jag lika mycket att säga till om som alla andra:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0