Moa

 
Hej allihopa! 
Moa heter jag och är en av de nya medlemmarna i Långebergas USS. Jag är en tjej på 14 år som går i 7an på en liten skola i Långedrag. Jag är nästan alltid glad och sprallig så om ni ser ett blont yrväder i stallet är det förmodligen jag ;)
 
Jag rider på ridskolan i 19:30 gruppen på Torsdagar, men också i Hoppspecialen varannan vecka på tisdagar samma tid. Jag rider även den gamla ridskolehästen Indy två dagar i veckan, men du kan hitta mig i stallet i princip alla dagar i veckan. 
Utöver ridningen så tränar jag friidrott i klubben GKIK. Dock satsar jag mest på ridningen. 
 
Jag gick med i USS för att vara mer aktiv i klubben och kunna visa andra hur mycket jag har lärt mig av LÅRK. I USS sitter jag som kassör, alltså har jag hand om US ekonomi. Jag hoppas på att andra ungdomar ska kunna lära sig lika mycket av mig som jag lärt mig av de äldre i klubben :)
 
Hoppas på att få se er alla ofta i framtiden :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Uss Långeberga ridklubb :)

Välkommen till Långeberga risklubbs ungdomssektions blogg! Här kommer vi informera om olika saker som händer på klubben, våra aktiviteter och massor av bilder :)

RSS 2.0